Minggu, 08 November 2015

3 mudah Sembelit Pemulihan Saja

3 mudah Sembelit Pemulihan Saja

Dari semasa ke semasa orang menjadi tidak teratur dari segi pergerakan usus, yang adalah mengapa ia adalah penting untuk melihat ke dalam ubat sembelit yang boleh meringankan tekanan luar aturan. Sembelit boleh membawa kepada beberapa risiko yang serius dalam saluran pencernaan, kerana ia tidak baik untuk sisa untuk duduk di dalam usus besar untuk tempoh masa yang panjang. Mengepam keluar sistem dan yang kerap adalah penting untuk homeostasis keseluruhan yang diperlukan untuk setiap orang yang hidup hari ini. Jika anda tidak pasti apa yang perlu dilakukan apabila tiada apa-apa yang keluar, ia adalah penting untuk tidak membebankan, kerana ia boleh pecah saluran darah berhampiran sfinkter. Pertimbangkan yang berikut 3 remedi mudah yang boleh membantu anda dengan cepat.

* Fiber - Anda boleh memuatkan sehingga pada serat dalam pelbagai cara yang berbeza dan ia perlu dijalankan melalui badan dengan cepat. Terdapat banyak cara yang berbeza untuk mendapatkan jenis ini pilihan ke dalam sistem anda; paling berakhir menggunakan beberapa jenis bijirin. Carilah bijirin yang mempunyai banyak serat, dan kemudian menggunakan itu, sebagai pengganti makan atau dua, dan anda akan mendapat tolakan yang anda perlukan dalam hal ubat sembelit.

* Air - Dalam usaha untuk mengepam badan keluar, ia adalah penting untuk minum lebih banyak air. Kebanyakan orang tidak mendapat air yang cukup seperti itu, jadi ia lebih penting daripada sebelumnya untuk memulakan minum lebih banyak air, dan dalam proses ini, ia akan bergerak bahan-bahan buangan di dalam badan secara semulajadi. Adalah penting untuk hanya minum air dan tidak perkara-perkara lain, kerana air bertindak sebagai julap dengan cara yang, di mana sebagai jenis lain boleh membawa kepada dehidrasi.

* Hibiscus Tea - Ia telah menyatakan bahawa bunga pokok bunga raya boleh menghasilkan teh yang besar dan kedudukan yang tinggi dalam hal ubat sembelit. Teh ini biasanya sedikit manis dan tart, dan boleh juga dijadikan minuman ais. Teh ini telah digunakan untuk beribu-ribu tahun sebagai bantuan untuk saluran pencernaan dan kencing.

Di atas 3 remedi mudah untuk sembelit hanya sebahagian daripada perkara-perkara yang lebih penting mudah yang boleh anda lakukan untuk mendapatkan bantuan segera. Terdapat pilihan lain yang boleh diteroka jika di atas tidak membantu. Ia adalah penting untuk memastikan bahawa anda tidak membuang masa ketika datang untuk curahan sistem, kerana ia boleh membawa kepada masalah kesihatan yang lain jika anda tidak mendapat sisa yang tidak baik daripada sistem.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar