Minggu, 08 November 2015

Bolehkah Perubatan pencegahan Asli Jadilah Kunci Untuk Memastikan Jangka Panjang Kesihatan dan Kesejahteraan?

Bolehkah Perubatan pencegahan Asli Jadilah Kunci Untuk Memastikan Jangka Panjang Kesihatan dan Kesejahteraan?

Seperti kebanyakan hari saya bangun awal, merebut secawan kopi, dan menangkap berita perniagaan kecil untuk melihat betapa cepat simpanan persaraan saya lenyap. Mungkin, tidak banyak berbeza daripada banyak anda membaca artikel ini.

Tetapi hari ini adalah sedikit lebih menyedihkan daripada kebanyakan sebagai Ketua Pegawai Eksekutif salah satu daripada syarikat-syarikat insurans perubatan utama telah menerangkan bagaimana dia telah bekerja di rancangan untuk menurunkan kos insurans kesihatan.

Saya harus mengakui, walaupun untuk diri yang diterangkan wordsmith seperti saya apa yang dia berkata membuat putaran kepala saya dan tertanya-tanya sama ada seseorang telah menerjah kopi saya. Nah, isteri saya telah hilang dan hanya meninggalkan haiwan kesayangan. Bolehkah kucing melakukannya? Mungkin tidak!

Tafsiran saya lebih baik dari apa yang dia katakan adalah bahawa dia telah bersungguh-sungguh bekerja dengan doktor untuk mengurangkan jumlah rawatan yang disediakan. Bukan itu sahaja, syarikatnya akan memberi ganjaran kepada doktor untuk memberikan kami layanan yang tidak.

Mesej menakutkan, tetapi aku takut ini dengan mudah boleh menjadi satu petanda sesuatu yang akan datang meninggalkan kebanyakan kita untuk menyara diri kita sendiri atau sekurang-kurangnya tidak menerima kualiti penjagaan kita telah menjadi biasa dengan.

Ini membawa kita kepada kemungkinan bahawa mencapai kesihatan dengan bantuan ubat semula jadi mungkin digabungkan dengan pilihan gaya hidup yang lebih baik boleh menjadi pertahanan sahaja kami terhadap penyakit dan penyakit di jalan. Dalam erti kata lain memberi tumpuan kepada ubat pencegahan dan bukannya ubat reaktif. Dunia perubatan semula jadi dan alternatif termasuk makanan tambahan herba, ubat-ubatan homeopati, penjagaan kiropraktik, aromaterapi, minda dan badan terapi, dan banyak lagi. Bagi anda yang belum diterokai dunia atau telah memilih untuk pergi ke sisi gelap dengan beberapa ubat-ubatan preskripsi setiap hari, mungkin ini masa yang baik untuk mencari semula dalam dunia kesihatan semulajadi dan kesejahteraan.

Menurut CDC usia Amerika rata-rata 60 mengambil masa 5 ubat-ubatan preskripsi setiap hari.

Ubat-ubat herba dan homeopati bersama-sama dengan omega 3 tambahan akan tiga alat yang terbaik yang ada untuk mencegah penyakit dan mencapai kesihatan yang optimum.

Ubat-ubat herba seperti Echinacea (kesihatan sistem imun), akar goldenseal (kesihatan sistem imun), bilberry (untuk penglihatan), saw palmetto (kesihatan prostat), ginkgo biloba (kejelasan mental), ginseng (peredaran dan kesejahteraan umum), bunga keghairahan ( kebimbangan), dan Wort St John (kemurungan ringan) merupakan herba beberapa yang telah digunakan selama berabad-abad untuk membantu mencegah penyakit dan bekerja dengan tubuh untuk menyembuhkan penyakit.

Walaupun perubatan herba boleh digunakan dengan baik ramai penyokong kesihatan semulajadi percaya homeopati mungkin kaedah rawatan semulajadi yang paling underrated semua.

Jika anda tidak biasa dengan jenis perubatan ia adalah sains pencairan. Apabila ubat-ubatan homeopati digubal dengan teliti oleh pakar mereka tidak hanya dianggap sebagai salah satu rawatan yang paling selamat disediakan tetapi antara yang paling berkesan.

Dan akhirnya, terdapat omega 3 tambahan yang dianggap untuk membantu dengan lebih 60 keadaan yang berbeza dan penyakit termasuk meningkatkan kesihatan jantung dan arteri, mengurangkan sakit artritis dan rasa tidak selesa, dan tamping turun keradangan dalaman.

Jika seseorang adalah untuk menggabungkan ketiga-tiga ubat semula jadi dengan penjagaan kiropraktik, senaman, dan beberapa pengubahsuaian gaya hidup terdapat peluang yang baik mereka akan merasa jauh lebih baik dan kurang menghabiskan masa di pejabat doktor.

Mungkin, Ketua Pegawai Eksekutif yang dinyatakan di atas percaya dia mempunyai kita semua lebih setong tetapi dia benar-benar tidak, iaitu jika kita bersedia untuk mengambil langkah-langkah pencegahan yang agresif untuk mencapai kesihatan yang optimum dan kesejahteraan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar