Minggu, 08 November 2015

Tepat Apa Adakah Kalsium Stones Oxalate Buah Pinggang - Bagaimana Anda Boleh Larutkan Them

Tepat Apa Adakah Kalsium Stones Oxalate Buah Pinggang - Bagaimana Anda Boleh Larutkan Them

Mempunyai batu karang tidak pernah pengalaman yang baik, tetapi kadang-kadang batu-batu seperti batu karang kalsium oxalate membentuk dan perlu ditangani. Sebaik sahaja anda tahu bahawa anda mempunyai mereka, anda mempunyai tiga pilihan. Mengabaikan mereka dan bertahan masalah yang mereka menyebabkan, mereka telah melalui pembedahan (berkuatkuasa tetapi mahal dan menyakitkan) atau anda boleh lulus mereka keluar dari tubuh anda melalui saluran kencing anda.

Bertanggungjawab 75% -85% daripada batu, batu kalsium terdiri terutamanya kalsium oxalate, yang seterusnya datang melalui rangsangan misteri dikaitkan dengan tahap kalsium dalam air kencing. Kalsium Oxalate adalah benar-benar satu bahan kimia yang dapat membentuk kristal. Kewujudannya dalam air kencing adalah asas asas yang berkaitan dengan jenis batu sejak deposit ini menyambung bersama-sama menghasilkan perimeter bergerigi tajam dan juga biasa untuk jenis batu.

Badan kita menghasilkan hampir semua oxalate di dalam air kencing seperti oleh-produk, walaupun ada datang daripada tabiat makan seseorang. Satu program diet yang sihat boleh melegakan pelbagai tanda-tanda dan gejala-gejala, termasuk rasa tidak selesa dan sakit bersama-sama dengan darah di dalam air kencing. Oxalate boleh didapati dalam jumlah yang lebih tinggi dalam bayam hijau, perkelahian, anggur merah, buah beri, beri hitam, coklat, produk kacang, bit sayur-sayuran hijau, skuasy, cola dan teh. Ia tidak perlu untuk melepaskan jenis makanan, hanya minum atau makan jumlah yang dikurangkan daripada ini.

Terdapat banyak teknik untuk menghapuskan batu kalsium oxalate, bermula dengan rawatan pembedahan, dan menyimpulkan dengan penawar semula jadi. Rawatan pembedahan adalah satu penyelesaian yang sangat mahal untuk memilih, jika batu anda tidak besar, mungkin ada yang lebih murah serta kaedah semula jadi untuk menghilangkan daripada mereka. Cara yang baik untuk lulus yang jenis batu akan membubarkan ke dalam bit bersaiz lebih kecil dengan hanya meminum jus lemon segar.

Kesedihan yang batu-batu ini boleh membawa kepada boleh dibandingkan dengan ditikam di belakang lagi dan lagi dengan pisau tajam, kemudian berpusing untuk beberapa ketika. Ia telah berkata kesakitan mengenai batu karang adalah lebih seperti mempunyai bayi. Namun manakala buruh sering majlis alu-aluan dan dijangka, tidak dijangka, sakit yang menyeksakan batu memukul disangka-sangka. Sebab-sebab mereka akan membawa kepada banyak kesakitan adalah disebabkan apa yang tajam, tepi bergerigi sebenar yang banyak batu miliki.

Tanpa syak lagi, pelaburan dana secara besar-besaran mengenai ubat-ubatan preskripsi bersama-sama dengan pembedahan tidak diperlukan kerana pesakit boleh menggunakan produk makanan pelbagai yang anda akan mempunyai di rumah anda. Ia hanya satu perkara yang membuat keputusan mengenai pelbagai yang terbaik bersama-sama dengan menggunakan jumlah yang betul

Anda akan dapati lebih banyak maklumat mengenai rawatan batu karang di http://thebestkidneystonestreatment.com.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar