Minggu, 08 November 2015

Reiki dan Hormon Wanita: A Tale of Two Personaliti

Reiki dan Hormon Wanita: A Tale of Two Personaliti

Ah, hormon. Mereka utusan kimia kecil yang melaksanakan pelbagai tugas di kapal fizikal kita. Ah, hormon. Kami adalah para malaikat-dalam-satu masa menunggu ... syaitan yang menyamar seterusnya. Oleh itu, kisah dua personaliti.

Saya tidak tahu tentang anda tetapi hormon memberi penghormatan kepada frasa, "I AM perempuan, mendengar saya Roar". Tidak bahawa manusia tidak mempunyai isu-isu hormon ... tetapi kita boleh menangani dalam artikel akan datang. Sekarang, itu semua tentang Dewi.

Di tengah-tengah pengalaman fizikal kita, kita sentiasa mencari hubungan yang seimbang antara badan-badan fizikal, mental, emosi dan rohani. Dari semasa ke semasa, rasanya agak menggelora. Di tengah-tengah hot flashes, perubahan mood, kekejangan, kembung, mengidam makanan, tidur dan ingin mengambil seseorang di luar di topi lutut, Tidak hairanlah orang yang kita sayangi pergi berjalan untuk bukit-bukit?

Salah satu daripada banyak berkat Reiki menyampaikan adalah keupayaan untuk mengakui peranan kita sebagai co-pencipta dalam perjalanan penyembuhan kami. Saya mendapati bahawa ini adalah merupakan sebahagian daripada pelepasan dan penyembuhan proses. Bagaimana kita boleh mengelupaskan apa yang kita tidak lagi mahu membawa jika kita tidak jujur ​​dan bersedia untuk membuat pelarasan yang sihat? Di samping itu, Roh, Angels kita dan semua makhluk lain Cahaya menunggu dengan sabar untuk kita memberikan mereka kelulusan, yang membolehkan mereka untuk memberikan bantuan penyayang.

Apabila bekerja dengan wanita mengalami masalah hormon, kita boleh meletakkan tumpuan tambahan kepada beberapa bidang utama semasa proses rawatan Reiki:

Akar Chakra-Duduk di pangkal tulang belakang. Mengawal kaki, belakang, buah pinggang kolon dan kelenjar adrenal. Grounding, kelangsungan hidup dan kestabilan.
Sacral Chakra-Duduk di bawah butang perut (pusat). Mengawal kami organ-organ pembiakan, buah pinggang, adrenal, pundi kencing dan sistem limfa. Emosi juga berpusat di suci itu.
Heart Chakra-Duduk di tengah dada. Mengawal peredaran, jantung, paru-paru, dan tekanan darah. Cinta (memberi dan menerima), kepercayaan, pemahaman, belas kasihan, empati, pengampunan.
Throat Chakra-asas leher. Mengawal tekak, tiroid, paratiroid, mulut, lidah, dan leher. Komunikasi lisan dan bertulis. Sambil melahirkan perasaan kita dengan kebebasan.
Crown Chakra-Top kepala. Mengawal sistem saraf pusat. Hubungan kita dengan Source (Tuhan, Roh, Kuasa Tinggi atau alam kesedaran).
Dalam penjumlahan, ia adalah semasa sesi Reiki bahawa pelanggan Tinggi sendiri boleh menerima dan menyerap semua panas, tenaga yang positif kerana ia menjana litar penyembuhan yang dapat dirasai dari bahagian atas kepala mereka hingga ke hujung jari kaki mereka. Cantiknya!

Mandi anda dengan Cinta, Cahaya & Sparkly Bits!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar