Minggu, 08 November 2015

Bagaimana untuk Grow yang Makan-Worthy Placenta

Bagaimana untuk Grow yang Makan-Worthy Placenta

Ibu mengandung sering terdorong untuk meningkatkan pemakanan semasa hamil untuk menggalakkan kesihatan yang baik pada bayi membangunkan mereka. Sebagai perkataan merebak tentang kesihatan semula jadi yang berasal dari makan plasenta, ibu bukan sahaja didorong untuk berkembang plasenta yang sihat untuk manfaat bayi membangunkan mereka, tetapi juga untuk kesihatan semula jadi dan kesihatan mereka akan menerima daripada tertelan dalam tempoh selepas bersalin.

Sama ada rancangan ini adalah untuk makan rebus plasenta, smoothie plasenta, atau kapsul plasenta, secara semula jadi ibu-ibu ingin tahu bagaimana untuk mengembangkan plasenta yang sihat mungkin. Berkembang satu plasenta makan-layak akan memberi faedah nutrisi ibu dan akan membantu menangkis selepas bersalin bayi-blues yang menjejaskan sehingga 80 peratus daripada ibu-ibu baru. Apakah yang perlu ibu-ibu mengandung dan bakal makan?

Taois purba dalam perkembangan mereka perubatan Cina purba lebih 3,000 tahun lalu berdasarkan 'sains' mereka pada abad pemerhatian berminat. Seperti sains moden hari ini, mereka mengandaikan bahawa apa yang ibu makan di masa pembenihan dan juga semasa kehamilan menjejaskan kesihatan dan kesejahteraan dewasa.

Perkara Asas - Apakah yang dimaksudkan dengan Placenta?

Placentas adalah salah satu pemain utama semasa mengandung. Malah, kehamilan yang tidak boleh terus tanpa plasenta yang sihat. Plasenta adalah organ endokrin yang kedua-dua secara genetik dan biologi terdiri daripada dua bahagian yang sama dari janin dan ibu. Ia tumbuh di sepanjang lapisan rahim yang bersambung kepada bayi melalui tali pusat. Ia menerima nutrien dan oksigen dan menapis apa-apa sisa daripada darah ibu sebelum menyampaikan darah kepada bayi melalui tali pusat. Plasenta juga menghasilkan beberapa hormon penting untuk mengekalkan kehamilan.

Apa yang tidak boleh makan

Kadang-kadang ia paling mudah untuk bercakap tentang apa yang tidak makan terlebih dahulu. Elakkan makanan sebanyak diproses atau ditapis yang mungkin. Mengelakkan trans-asid lemak (contohnya, minyak hidrogenasi), makanan ringan, makanan goreng komersial, gula, tepung putih, minuman ringan, kafein, alkohol, rokok dan dadah.

Apa yang perlu makan

Arahan paling dipercayai seorang wanita hamil mempunyai adalah, sebenarnya, selera makan sendiri. Gerak hati seorang wanita tentang apa yang dia harus dan tidak boleh makan adalah sangat perseptif dan memuncak semasa mengandung. Diet yang tidak mencukupi boleh membawa kepada kehamilan sukar. Beberapa komplikasi kehamilan, seperti toxemia / preeclampsia adalah pemakanan yang berkaitan.

Makanan terbaik untuk apa jua andaian dan untuk kehamilan adalah keseluruhan, semula jadi, organik, yang padat dengan nutrien dan mudah untuk dihadam. Untuk mendapatkan makanan itu, peraturan-of-thumb mudah adalah untuk mengelakkan lorong pusat di kedai runcit. Ini adalah di mana kebanyakan makanan yang dibungkus dan diproses berada. Perimeter kedai mempunyai kebanyakan keseluruhan, makanan semula jadi dan padat dengan nutrien termasuk daging, telur, produk tenusu, buah-buahan dan sayur-sayuran. Membeli makanan organik dan tempatan berkembang dari pasar tani di kawasan anda adalah ideal. Daging harus diberi makan rumput, telur hendaklah bebas-range di padang terbuka tanpa produk berasaskan soya dalam makanan, produk tenusu harus penuh, penuh lemak dan organik; dan buah-buahan, sayur-sayuran, bijirin dan kekacang harus organik.

Untuk penghadaman optimum makanan, seorang wanita hamil boleh mendapat manfaat yang besar daripada makanan yang tinggi dalam kandungan enzim dan juga bakteria berfaedah. Ini termasuk tradisi merendam bijirin dan kekacang semalaman dan juga kemasukan broths tulang, bijirin tumbuh dan bijirin lacto-penapaian, minuman dan perasa dalam makanan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar