Minggu, 08 November 2015

Apa Rawatan Untuk Sakit Can A Chiropractor Give Me?

Apa Rawatan Untuk Sakit Can A Chiropractor Give Me?

Lawatan kiropraktik tidak biasanya pemikiran awal yang akan datang kepada seseorang kepala bila-bila masa mereka mahu menjadi lebih sihat. Walau bagaimanapun, lawatan tetap untuk melihat chiropractor boleh membantu anda dalam meningkatkan kesihatan anda secara keseluruhan dan kesejahteraan. Ramai orang sering berfikir bahawa ahli tulang hanya bekerja hanya pada tulang belakang anda dan bahawa semua yang mereka lakukan adalah membuat perubahan untuk menjaga tubuh anda dalam penjajaran yang betul. Ahli tulang yang membuat pelarasan otot. Walau bagaimanapun, ada lebih daripada itu kepadanya.

Rawatan Chiropractic termasuk manipulasi tulang belakang dan pangkal rahim bagi mengubah semula segala-galanya sekali lagi ke kedudukan yang betul, Anda akan sedar banyak manfaat kesihatan yang anda mungkin tidak sedar. Sekiranya tulang belakang anda keluar dari jajaran ia meletakkan tekanan tambahan dan tekanan ke atas saraf dan organ-organ penting, contohnya hati, buah pinggang dan jantung. Salah jajaran di bahagian serviks tulang belakang boleh menyebabkan sakit kepala dan ketidakselesaan lain, walaupun mempengaruhi tekanan darah.

Adalah penting anda memahami risiko yang datang dengan rawatan yang paling biasa untuk sakit otot seperti preskripsi dan over-the-kaunter nonsteroidal ubat anti-radang (NSAID). Rawatan ini menimbulkan risiko yang jauh lebih besar daripada manipulasi kiropraktik. Satu kajian yang diterbitkan dalam American Journal of Gastroenterology, menyatakan bahawa kira-kira satu pertiga daripada semua kemasukan ke hospital dan kematian kerana pendarahan gastrousus yang disebabkan oleh penggunaan aspirin atau NSAID ubat penahan sakit seperti ibuprofen.

Di samping itu NSAIDS mempunyai kesan yang tidak diingini untuk membawa pada rasa mengantuk dan yang tidak baik untuk hati anda.

Kecergasan menyokong "pahlawan hujung minggu" Kumpulan juga boleh menarik nafas lega melalui pelbagai rawatan urut tisu lembut yang ditawarkan oleh chiropractor a. Sekali lagi, ini jenis ubat akan menjadi lebih baik untuk kamu daripada apa-apa rawatan narkotik, sama ada ditetapkan atau ditadbir sendiri.

Perubatan kiropraktik adalah salah satu yang paling selamat, bebas dadah, terapi bukan invasif untuk merawat aduan neuromusculoskeletal. Walaupun kiropraktik mempunyai rekod keselamatan yang cemerlang, setiap rawatan kesihatan mempunyai potensi kesan buruk. Risiko kiropraktik, bagaimanapun, adalah minit. Kebanyakan pesakit berasa lega serta merta selepas rawatan kiropraktik. Walau bagaimanapun, beberapa orang boleh jatuh kesakitan ringan atau sakit, sama seperti mereka boleh selepas beberapa bentuk senaman. Biasanya apa-apa ketidakselesaan kecil atau kesakitan berikut manipulasi tulang belakang pudar dalam masa 24 jam.

Terapi Chiropractic digabungkan dengan bimbingan doktor biasa anda perubatan dan tips diet dan senaman perunding anda bekerja bersama-sama untuk membantu anda mengekalkan kesihatan yang besar. Apabila orang mengalami ketidakselesaan mereka biasanya membuat janji temu dengan doktor perubatan konvensional mereka yang lebih kerap daripada tidak memberi mereka preskripsi untuk beberapa ubat-ubatan untuk melegakan sakit itu. Menariknya, terapi Chiropractic boleh menghilangkan kesakitan tanpa ubat-ubatan dengan kesan sampingan dan walaupun jika tidak sebanyak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar