Jumat, 06 November 2015

Bagaimana Kami benar-benar menjadi Ill dan Cara Dapatkan Sihat

Bagaimana Kami benar-benar menjadi Ill dan Cara Dapatkan Sihat

Bagi kebanyakan daripada kita, sistem imun kita (dan, oleh itu, kesihatan kita dan kesejahteraan) telah terjejas oleh semua toksin dan bahan cemar yang badan kita telah menyerap selama ini dan yang kita boleh terus menyerap. Bahan toksin dan bahan cemar menghalang sistem imun kita (yang terutamanya terdiri daripada sel-sel darah putih kita) dari melindungi kita secukupnya daripada penceroboh asing. Sebahagian daripada toksin dan bahan pencemar telah pun terkumpul di dalam tisu-tisu dan organ-organ kita.

Bahan toksin dan bahan cemar datang kepada kami di dalam air yang kita minum; makanan yang kita makan; udara yang kita sedut; perhiasan yang kita menghiasi diri kita sendiri; yang amalgams dan komposit kami telah dipasang di gigi kita; pakaian yang kita pakai; detergen dan sabun yang kita dibersihkan; deodoran, anti-perspirants, minyak wangi, colognes, losyen badan dan produk badan kita menggunakan; bahan-bahan yang rumah-rumah dan perabot kami dibuat; dan lain-lain

Ini menimbulkan curiga sistem imun kita telah membenarkan pelbagai parasit dan patogen asing untuk diam di dalam badan kita. Pengelasan "parasit" lagi boleh dibahagikan kepada protozoa, cacing gelang, cacing pipih, cacing pipih, cacing pita, dan tungau. Patogen termasuk bakteria, virus, kulat, acuan, dan yis.

Bahan toksin ini asing dan penceroboh asing, sama ada secara individu atau dalam gabungan dengan orang lain, telah membawa kepada atau menyumbang kepada banyak penyakit kronik kita seperti kanser, kencing manis, HIV, AIDS, asma, penyakit jantung, artritis, multiple sclerosis Alzheimer, distrofi otot, dll Banyak penceroboh asing kita mengeluarkan kimia toksik juga, yang selanjutnya boleh memburukkan lagi masalah kita mungkin mempunyai. Dalam usaha untuk mendapatkan semula kesihatan kita, kita perlu membersihkan badan kita daripada toksin dan bahan pencemar asing, menghapuskan penceroboh asing kita, dan menghapuskan sisa-sisa mereka.

Langkah pertama yang perlu diambil untuk membersihkan badan kita banyak toksin adalah untuk (setakat besar yang mungkin) memberhentikan terkumpul mereka. Ini boleh dilakukan dengan tidak minum minuman selain daripada air, yang baru buatan buah-buahan dan sayur-sayuran, teh herba, dan susu; dengan mengehadkan penggunaan kita seberapa banyak makanan yang diproses yang mungkin (dengan bahan tambahan dan pengawet mereka) dan memilih bukan untuk makanan yang lebih sihat seperti ikan, secara organik dibangkitkan daging dan ayam, buah-buahan segar dan sayur-sayuran, makanan gandum (tetapi tidak terlalu banyak makanan gandum kerana ia mengandungi fosfat, yang memerlukan bahawa kalsium dan magnesium diambil dari tulang dan gigi kita untuk meneutralkan mereka), kentang, dan lain-lain; dan dengan mengurangkan jumlah produk lain toksik yang kita gunakan dan hanya menggunakan lebih selamat, versi bukan toksik ini.

Apabila kita berhenti mengambil dalam banyak toksin, badan kita secara automatik akan mula membersihkan diri mereka kepada kebanyakan mereka melalui perkumuhan, peluh, pernafasan, pengoksidaan, dan lain-lain Badan kita juga boleh merangkumi sebahagian daripada mereka dalam sista, ketumbuhan, batu karang, dan hati " batu "(pendahulu kepada batu karang). Kami juga boleh mengeluarkan toksin dan bahan cemar dari badan kita dengan melakukan membersihkan organ dan mengeluarkan. Kami juga boleh mengeluarkan mereka dengan mengambil makanan tambahan tertentu yang akan menggabungkan dengan mereka (kelat mereka) dan membolehkan mereka untuk lulus keluar dari badan melalui pundi kencing atau usus besar.

Terdapat juga beberapa cara di mana kita boleh menghapuskan penceroboh asing dan memecat mereka dan sisa-sisa mereka dari badan kita. Sebaik sahaja toksin, pencemaran, parasit, patogen dan dikeluarkan dari badan kita, mereka akan dapat untuk memulakan penyembuhan diri dan akhirnya menyembuhkan penyakit dan penyakit kami

Yang menghairankan, dengan betul melaksanakan membersihkan organ tertentu, kita boleh menghapuskan beberapa penyakit yang paling biasa kami. Sebagai contoh, dengan melakukan Cleanse buah pinggang yang betul, kita boleh membubarkan mana-mana batu karang kita mungkin mempunyai dan seterusnya menghapuskan apa-apa sakit buah pinggang kita mungkin mengalami. Ini juga boleh menghilangkan kesakitan paling kronik belakang kita mungkin mengalami.

Dengan melakukan Hati yang betul dan Cleanse Pundi hempedu dan Flush, kita boleh menghapuskan banyak batu karang dari pundi hempedu dan duktus hempedu biasa. Kita juga boleh menghapuskan batu hati banyak (pendahulu kepada batu karang) dari hati kita. Ini akan menghapuskan bahu paling kronik, belakang atas, atau sakit atas lengan kita mungkin mengalami. Di samping itu, kerana hati kami terus alergen dari mengganggu kita, dengan pembersihan dan curahan, kita boleh mendapatkan bantuan dari banyak alahan kami.

Untuk maklumat lanjut mengenai perkara-perkara ini, sila berasa bebas untuk menghubungi saya.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar