Minggu, 08 November 2015

EFT Untuk Kembali Sakit Dan Seks (Part 1)

EFT Untuk Kembali Sakit Dan Seks (Part 1)

Satu bentuk psikoterapi alternatif dipanggil teknik kebebasan emosi berkahwin kepercayaan medan tenaga di dalam badan dengan akupunktur, yang membolehkan orang ramai untuk mengurangkan masalah psikologi dan fizikal tertentu dengan mengimbangkan tenaga yang mengalir melalui badan pesakit itu.

Walau bagaimanapun, bukan menggunakan jarum seperti dalam akupunktur tradisional, anda hanya menggunakan jari atau jari anda sebagai pengganti kepada jarum ini, dan ketik mata tenaga tertentu di dalam badan.

Ini mata tenaga akupunktur kadang-kadang dirujuk sebagai meridian, dan dipercayai bertanggungjawab membawa tenaga negatif dan positif dapat dilihat dan pemakanan atau Ch'i semua seluruh badan. Ini meridian dibahagikan kepada dua kategori, enam yin dan enam yang, untuk sejumlah dua belas meridian akupunktur yang membentuk saluran tenaga yang anda ada dalam badan anda.

Terdapat benar-benar wujud sekitar 500 titik akupuntur pada badan yang pada asasnya berjalan di sepanjang meridian ini. Ini titik akupuntur dipercayai mempunyai keupayaan untuk meningkatkan prestasi manusia, terutamanya oleh orang Cina, kerana ini titik akupuntur dianggap sebagai penyambung antara tenaga dan meridian positif dan negatif, yang mempunyai hubungan langsung dengan fungsi normal badan yang termasuk otot dan organ-organ dalaman.

Tapping ini titik tenaga apa yang dibolehkan pesakit untuk membuang sekatan yang menghalang tahap tertentu tenaga untuk lulus, sekali gus menjejaskan emosi dan keadaan fizikal pesakit. Dapat menggunakan dan melakukan ini dengan berkesan memerlukan bahawa anda akan dapat melepaskan badan anda daripada sakit fizikal tertentu dan emosi negatif.

Memanfaatkan ini meridian dan akupunktur mata akan membantu mengimbangi semula badan anda, dengan itu membolehkan badan anda untuk dapat menangani sebarang isu yang badan anda mungkin mengalami, sama ada psikologi, emosi, fizikal, atau seksual.

Kaedah rawatan sebenarnya cukup mudah untuk belajar dan juga boleh menjadi diri digunakan oleh sesiapa sahaja yang ingin mencubanya, bagaimanapun, terdapat kes-kes yang kompleks tertentu yang menuntut bahawa anda mendapatkan beberapa bentuk bimbingan dan bantuan daripada seseorang yang berpengalaman dan telah diamalkan EFT sebelum ini.

Anda boleh cuba EFT pada apa-apa! Terdapat banyak keadaan di mana terdapat keadaan yang datang dan orang yang hanya 'ditoreh dan keadaan itu diselesaikan. Sekiranya keadaan yang sama datang lagi anda hanya ketuk lagi, kali ini ia mungkin dari aspek yang berbeza tetapi berkaitan dalam beberapa cara dan isu ini perlu diberi perhatian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar