Minggu, 08 November 2015

Coaching Wellness - Kemoterapi tidak menyembuhkan Cancer

Coaching Wellness - Kemoterapi tidak menyembuhkan Cancer

Menurut pakar perubatan holistik dan pakar dalam menyembuhkan kanser, Dr Leonard Coldwell, kemoterapi tidak pernah sembuh sesiapa sahaja dan tidak akan menyembuhkan sesiapa. Dia memanggil ia "menyerang dengan senjata berbahaya." Kemoterapi telah diwujudkan pada Perang Dunia I untuk membunuh tentera di medan perang. Selepas Perang Dunia Kedua, mereka mempunyai lebihan melebihi dan diperlukan untuk melupuskannya, yang mahal kerana ia adalah sisa toksik. Dan sebagainya, mereka memerlukan satu cara untuk membuangnya murah - supaya mereka mengambil keputusan untuk menggunakannya ke atas manusia untuk membunuh kanser. Malangnya, dalam proses membunuh kanser, ia juga memusnahkan sistem imun badan, melanggar Sumpah Hippocrates bahawa setiap doktor mengambil masa: tidak membawa kemudaratan kepada pesakit.

Jadi bagaimana berkesan adalah kemoterapi? Satu kajian 2004 yang diterbitkan oleh jurnal Onkologi Klinikal melaporkan bahawa ia mempunyai kadar kejayaan hidup 5 tahun hanya dalam masa 2% kes. Tambahan pula, apabila anda mendapat kemoterapi, anda tidak lagi boleh menjadi darah atau organ penderma. Apa yang memberitahu anda? Biopsi adalah meningkatkan kadar kanser menurut Dr Coldwell, yang mendakwa 92.3% kadar penawar kanser yang luar biasa. Dalam pengalaman beliau, beliau mengatakan tentang orang-orang yang mempunyai kanser dan berbuat apa-apa, tubuh menyembuhkan dirinya kanser 27% daripada masa.

Dr. Coldwell juga mengatakan bahawa biopsi kanser benar-benar membantu kanser merebak ke seluruh badan. Kerana tengah-tengah setiap tumor adalah sangat toksik, dengan memasukkan jarum ke dalam ia hanya akan meningkatkan risiko pertumbuhan tumor. Sebenarnya, semua orang mendapat kanser dan setiap orang mempunyai kanser (dalam satu bentuk atau yang lain) di dalam badan mereka hampir 100% pada masa itu. Jika badan sihat, iaitu dalam keadaan sedikit beralkali, maka ia boleh mengekalkan sel-sel kanser di dalam semakan. Pada tahun 1931, Dr. Otto H. Warburg memenangi hadiah nobel untuk kajian beliau kepada oksigen dalam badan dan kesannya terhadap sel-sel kanser. Dr Warburg menunjukkan dalam kajian beliau bahawa sel-sel kanser berkembang maju dalam persekitaran yang berasid. Beliau juga menunjukkan secara meyakinkan bahawa kanser suka gula. Selepas itu, gula lebih anda makan, risiko yang lebih besar anda perlu membangunkan tumor kanser pada satu ketika dalam hidup anda. Gula merendahkan pH darah dan mewujudkan persekitaran yang sesuai untuk kulat, candida, dan kanser berkembang dan berkembang maju.

Saya cadangkan kepada pelanggan saya untuk keluar dan membeli beberapa jalur pH dari kedai ubat dan mengambil beberapa ujian air liur. PH ideal anda adalah antara 7,35-7,45. Mana-mana lebih rendah, dan meningkatkan risiko anda kanser anda. Minum banyak air suling dengan sedikit garam laut. Natrium meningkatkan tahap pH kepada beralkali sedikit. Jika pH anda adalah benar-benar rendah (katakan di bawah 6.0), maka saya mengesyorkan mengambil satu sudu teh baking soda dalam 8 oz. air lemon, tiga kali sehari sehingga air liur anda menjadi alkali. Di samping itu, pastikan anda makan banyak sayur-sayuran mentah dan kukus setiap hari. Berhenti makan banyak gula dan kanji.

Makanan berkanji seperti jagung, kacang, beras, kacang soya, dan biji-bijian, sentiasa beralih kepada gula (glukosa) dalam badan. Menggantikan bijirin dan roti anda dengan yang kaya dengan nutrien, sayur-sayuran berserat seperti brokoli, bayam, kale, timun dan lada, yang semuanya penuh dengan vitamin yang amat diperlukan, anti-oksidan dan sangat alkali membentuk dalam badan. Makan sebanyak daripada mereka yang anda suka! Bukan sahaja anda akan kehilangan mereka pound berlebihan, pH badan anda meningkat, kulat, candida risiko, dan kanser membubarkan. Anda akan mula tidur lebih nyenyak dan akan mempunyai tenaga yang banyak sepanjang hari. Ia hanya yang mudah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar