Minggu, 08 November 2015

Elakkan Kesilapan Apabila Anda Cuba naturopati

Elakkan Kesilapan Apabila Anda Cuba naturopati

Terdapat kesilapan yang anda boleh membuat lebih mudah, jika anda membuat keputusan untuk mencuba naturopati tanpa persediaan yang betul dan pengetahuan. Anggaran menunjukkan bahawa julat adalah 3% hingga 5% untuk rakyat Amerika yang benar-benar tahu apa yang naturopati dan apa yang kaunselor naturopathic dibenarkan untuk melakukan bagi pihak pelanggan mereka. Oleh kerana kesihatan anda adalah pada tahap yang sangat berbeza penting daripada berkata memilih filem yang tidak baik atau restoran, senarai yang biasa melakukan kesilapan ditawarkan untuk pertimbangan anda.

Jangan melawat sebuah naturopath tidak berlesen. Hanya melawat orang yang mempunyai lesen yang naturopath dari negeri di mana mereka tinggal. Pengamal perubatan semula jadi adalah longgar dikawal pada tahap terbaik jadi pastikan mereka mempunyai beberapa pengawasan oleh kerajaan negeri.

Tidak berunding dengan naturopath dengan experience.This minimum adalah satu sukar untuk dipertimbangkan. Pengalaman adalah bagaimana naturopath yang benar-benar tumbuh kecekapan beliau. Cari naturopath dan hanya bertanya tentang tahun-tahun mereka dalam amalan. Satu peraturan baik ibu jari adalah 5 tahun minimum.

Jangan berunding dengan naturopath yang tidak sihat secara fizikal. Tidak, saya ulangi tidak menganggap mereka. Intipati kaunselor naturopathic adalah komitmen untuk mengekalkan kesihatan yang optimum dan kecergasan. Jika mereka obes atau uzur dalam penampilan berjalan dengan cara yang lain.

Jangan gagal untuk memeriksa rujukan dan testimonial. Kebanyakan naturopaths mempunyai rujukan dan pelanggan yang boleh mengesahkan kecekapan mereka. Jika mereka tidak boleh didapati di lobi pejabat mereka hanya menyiasat dan memeriksa mereka sebelum pergi terlalu jauh.

Jangan gagal untuk memeriksa sumber-sumber air di pejabat mereka. Pengamal perubatan semula jadi komited untuk sumber air tulen dan tidak akan menawarkan air paip untuk mana-mana pelanggan dalam apa jua keadaan.

Jangan mengharapkan terlalu banyak dari naturopath anda. Terdapat had jelas kepada kecekapan naturopath a. Realistik dan membincangkan mereka batasan dengan pembekal perkhidmatan berpotensi anda untuk mengelakkan kekecewaan di jalan.

Mengikuti petunjuk naturopath anda untuk selama mereka boleh menunjukkan jika perlu. Akan ada masa apabila naturopath anda akan melakukan sesuatu yang anda boleh mempertimbangkan luar biasa seperti "membersihkan sakit kepala migrain dengan serta-merta atau menawarkan makanan tambahan yang menghilangkan sakit sendi dalam tempoh hari. Ia adalah salah, dan juga tidak adil, yang diharapkan keadaan anda untuk menjauhkan diri daripada orang anda kecuali anda sanggup ikut arahan naturopath anda sepenuhnya.

Untuk mengelakkan kesilapan-kesilapan ini, ia adalah disyorkan bahawa anda menyiasat dengan teliti tentang pendidikan yang naturopath ini, pelesenan, tahun dalam amalan, dan rujukan dan testimoni mereka. Bersedia untuk menetapkan harapan yang realistik dan ikut arahan dan protokol mereka. Jika anda mengambil langkah-langkah dan mengelakkan kesilapan yang sama anda juga boleh mempunyai pengalaman yang indah. Diterokai dengan alternatif naturopath anda untuk model allopathic perubatan yang seolah-olah tidak mempunyai jawapan yang konkrit untuk pelbagai penyakit kronik.

Kesilapan di atas adalah mudah dibuat tetapi hanya sebagai mudah dielakkan jika anda ingin untuk meneroka dan cuba naturopati. Sentiasa berwaspada untuk naturopath yang menjanjikan terlalu banyak ketika mencari naturopath yang percaya bahawa protokol dan amalan beliau akan membantu mereka untuk siapa mereka sesuai.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar