Minggu, 08 November 2015

Terdesak? Cara Berhenti berpeluh ketiak

Terdesak? Cara Berhenti berpeluh ketiak

Salah satu soalan yang paling biasa yang anda akan melihat ditanya dalam talian adalah cara untuk menghentikan ketiak berpeluh. Ini adalah terutamanya kerana ia adalah masalah yang tidak ada yang mahu bercakap dengan rakan-rakan mereka dan keluarga tentang, dan anda mungkin juga malu meletakkan deodoran atau antiperspirant dalam bakul anda di kedai runcit.

Tetapi, belajar bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh lebih daripada belajar apa produk untuk digunakan. Pada hakikatnya, semua antiperspirants adalah cukup banyak yang sama dan walaupun mereka sering akan bekerja di bawah keadaan biasa, sebaik sahaja anda memecah masuk ke dalam peluh saraf atau cemas, mereka tidak baik sama sekali. Terdapat beberapa berpeluh yang tidak lebih produk kaunter boleh menyembuhkan.

Adakah Prescriptions Kerja?

Ini tidak bermakna, bagaimanapun, bahawa produk preskripsi adalah lebih baik. Jika anda bertanya kepada doktor bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh, maka dia boleh memberitahu anda untuk mencuba salah satu daripada ubat-ubatan preskripsi beberapa tetapi ini sering tidak bekerja untuk ramai orang dan mereka benar-benar boleh menyebabkan semua jenis kesan sampingan.

Mengapa Mencari Penyembuhan yang?

Manfaat mencari penawar, sekali dan untuk semua, untuk peluh berlebihan anda adalah penting untuk anda dapat bergerak ke atas dalam kehidupan. Jika anda sedang bersembunyi berpeluh anda dari rakan sekerja, atau keluarga anda, maka anda akan banyak masalah yang tidak benar-benar perlu - kerana ada penawar. Juga, anda tidak boleh menyembunyikan berpeluh anda sama dengan baik seperti yang anda fikir anda, dan yang boleh memalukan.

Salah satu cara untuk belajar bagaimana untuk akhirnya mengubah hidup anda adalah untuk membaca "Stop Berpeluh dan Mulakan Hidup" ebook. Ini adalah sumber yang luar biasa bagi orang-orang yang telah berjuang keseluruhan hidup mereka dengan peluh berlebihan. Sama ada anda berpeluh dalam cuaca apa-apa di mana-mana hari, atau anda hanya berpeluh apabila anda tertekan atau saraf, ini akan memberikan ilmu yang anda perlukan untuk menamatkan kepadanya.

Bayangkan Hidup Baru Anda

Berpeluh bukan sahaja boleh mengubah cara orang lain merasa tentang anda, tetapi ia mengubah cara yang anda rasa tentang diri anda. Jika anda melihat orang lain dengan iri hati apabila anda melihat mereka berjalan di sekitar dengan yakin di puncak tangki dan tidak pernah berfikir yang akan berlaku kepada anda, maka hari ini adalah hari untuk mengubahnya. Anda boleh mencari penawar untuk masalah ini dan walaupun anda telah berurusan dengan selama bertahun-tahun, terdapat satu cara untuk belajar bagaimana untuk menghentikan ketiak berpeluh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar